ФЕНОМЕНОЛОГІЧНА КОНЦЕПЦІЯ “ТІЛА” У ТВОРЧОСТІ М. МЕРЛО-ПОНТІ

Автор(и)

  • Андрій Іванчук

DOI:

https://doi.org/10.24919/2522-4727.35.132106

Ключові слова:

феноменологія тіла, “тілесність”, “тілесність сприйняття”, Мерло-Понті

Анотація

У статті проаналізовано концепцію “тіла” М. Мерло-Понті. Показано, що ця концепція йде врозріз з прийнятим раціоналістичним розумінням тіла. Критиці піддається, з одного боку, своєрідне ототожнення людського тіла з предметами зовнішнього світу, де “тіло” постає як річ, що протилежна мисленню; з іншого – розуміння тіла як “машини чуттєвості”, що продукує наші враження, передаючи їх на суд розуму. Цей підхід продовжує історичний дуалізм душі і тіла та знімається за допомогою інкорпорації полярностей в одне – Тіло.

Біографія автора

Андрій Іванчук

аспірант кафедри історії філософії філософського факультету Львівського національного університету імені Івана Франка

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті