СОЦІОКУЛЬТУРНА ЗУМОВЛЕНІСТЬ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ ЖІНОЧОСТІ ТА МУЖНОСТІ У ТЕЛЕСЕРІАЛАХ

Автор(и)

  • Сергій Гулевський

DOI:

https://doi.org/10.24919/2522-4727.35.132109

Ключові слова:

телесеріал, ґендерна ідентичність, жіночість, мужність, репрезентація

Анотація

У статті стверджується, що візуально зафіксовані у телесеріалах образи і смисли формують ґендерну ідентичність, але глядач як суб’єкт виявляє зворотну активність та зацікавленість у формуванні бажаної ідентичності. Зроблено висновок, що демократизація репрезентації жіночості та мужності у просторі телесеріалів кидає виклик популістській спонтанності й демагогічному підпорядкуванню смакам натовпу.

Біографія автора

Сергій Гулевський

аспірант кафедри теоретичної та практичної філософії Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті