КУЛЬТУРА ЯК “ТРЕТІЙ СУБ’ЄКТ” ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • Володимир Возняк
  • Віра Лімонченко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2522-4727.33.132050

Ключові слова:

культура, освіта, виховання, гуманізація, гуманітаризація, суб’єкт, суб’єктність, матеріал

Анотація

У статті стверджується, що якщо гуманізація освіти пов’язана з реалізацією верховенства суб’єкт-суб’єктної моделі здійснення педагогічних стосунків, то її гуманітаризація полягає у радикальній активації “третього суб’єкта”, тобто змісту навчання, який постає як власне культура. А також залучено ідеї “самовизначення культури” видатного російського філософа Ф.Т. Михайлова.

Біографії авторів

Володимир Возняк

професор, завідувач кафедри філософії імені професора Валерія Григоровича Скотного Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, доктор філософських наук

Віра Лімонченко

доцент кафедри філософії імені професора Валерія Григоровича Скотного Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, кандидат філософських наук

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті