ЛЮДЯНІСТЬ ЯК НЕОБХІДНА КАТЕГОРІЯ НОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ

Автор(и)

  • Володимир Возняк
  • Тетяна Заяц

DOI:

https://doi.org/10.24919/2522-4727.35.132080

Ключові слова:

людяність, гуманізм, педагогічне мислення, категоріальний лад, екзистенціали

Анотація

У статті концепт “людяність” розглядається в онтологічно-екзистенціальних вимірах, при цьому досліджено умови введення людяності до категоріального каркасу такого педагогічного мислення, що здатне адекватно розв’язувати гострі суперечності освітнього процесу. Стверджується, що дійсна присутність людяності як категорії у рефлексивному педагогічному мисленні здатна радикально переформатувати реальний спосіб побудови педагогічного простору (спілкування) і сприятиме обмеженню тиску розлюднювальних тенденцій сучасної цивілізації на живу душу дітей і вчителів. 

Біографії авторів

Володимир Возняк

професор, завідувач кафедри філософії імені професора Валерія Григоровича Скотного Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, доктор філософських наук, професор

Тетяна Заяц

старший викладач кафедри філософії імені професора Валерія Григоровича Скотного Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті