МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Автор(и)

  • Валентина Бодак

DOI:

https://doi.org/10.24919/2522-4727.39.139568

Ключові слова:

сучасний університет, освітнє середовище, методологія, філософія освіти, діяльність

Анотація

Анотація. У статті виявлено та обґрунтовано методологічні засади формування освітнього середовища сучасного університету як актуальної проблеми філософії освіти; встановлено особливості становлення освітнього середовища сучасного університету як чинника і засобу його життєдіяльності; визначено культурно-історичні обставини розвитку сучасного університету та його освітнього середовища; прослідковано розвиток освітнього середовища Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка в кінці ХХ – на початку ХХІ ст. в період управлінської, наукової, педагогічної діяльності професора В. Скотного (1948–2011).

Біографія автора

Валентина Бодак

доктор філософських наук, професор, завідувач кафедри філософії імені професора Валерія Григоровича Скотного, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, вул. Івана Франка, 24, Дрогобич, 82100, Україна (bodakvalentyna@gmail.com)

ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0208-5282

Посилання

Andrushсhenko, V. (2006). Filosofiia osvity XXI stolittia: u poshukakh perspektyvy [Philosophy of education of the XXI century: in search of a perspective]. Filosofiia osvity – Philosophy of education, 1 (3), 6–12 [in Ukrainian].

Bratko, M. (2014). Osvitnie seredovyshche vyshchoho navchalnoho zakladu: poshuk stratehii upravlinnia [Educational environment of a higher educational institution: the search for management strategies]. Pedahohichna osvita: teoriia i praktyka: zbіrnyk naukovykh prats – Pedagogical Education: Theory and Practice: a collection of scientific works, 22, 15–20. Kyiv: Kyivskyi universytet imeni B. Hrinchenka [in Ukrainian].

Kremen, V. (2013, January–February). Postulaty filosofsko-osvitnoi diialnosti [Postulates of philosophical and educational activity]. Ridna shkola – Native school, 1–2, 3–7 [in Ukrainian].

Mykhalchenko, M., & Skotnyi, V. (2009). Peredmova [Preface]. In M. Mykhalchenko, V. Skotnyi, I. Bychko et al., Dukhovne zhyttia ukrainskoho suspilstva: teoretyko-metodolohichni ta ontolohichni problemy rozvytku: kolektyvna monohrafiia – Spiritual life of Ukrainian society: theoretical and methodological and ontological problems of development: collective monographs. M. Mykhalchenko, & V. Skotnyi (Eds.). (Vols. 1–3; Vol. 1), (pp. 5–10) [in Ukrainian].

Skotnyi, V. (2008). Kordotsentryzm: humanizm contra ratsionalizmu [Cordocentrism: humanism of contra rationalism]. In V. Skotnyi, L. Hamal, T. Bilan et al., Ukrainska literaturno-filosofska tradytsiia: ekzystentsialni problemy: kolektyvna monohrafiia – Ukrainian literary-philosophical tradition: existential problems: collective monographs (pp. 7–57). Kyiv – Drohobych: Vymir [in Ukrainian].

Skotnyi, V. (2003). Ratsionalne ta irratsionalne v nautsi y osviti [Rational and Irrational in Science and Education]. Kyiv – Drohobych: Kolo [in Ukrainian].

Skotnyi, V. (2005). Filosofiia: istorychnyi i systematychnyi kurs [Philosophy: historical and systematic course]. Kyiv: Znannia Ukrainy [in Ukrainian].

Skotnyi, V., Hamal, L., Bilan, T. et al. (2008). Ukrainska literaturno-filosofska tradytsiya: ekzystentsialni problemy: kolektyvna monohrafiia [Ukrainian literary-philosophical tradition: existential problems: collective monographs]. Kyiv – Drohobych: Vymir [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-08-10

Номер

Розділ

Статті