ТЬЮТОР ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ

Автор(и)

  • Вікторія Чорна
  • Ірина Яковенко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2522-4727.39.142762

Ключові слова:

тьютор, інклюзія, дитина з особливими потребами, тьюторський супровід, особистісний розвиток, соціалізація дитини з особливими потребами

Анотація

Анотація. У статті авторами уточнюється поняття «тьютор». Тьютор визначається як наставник, провідник і вчитель основних базових потреб дитини, що є найбільш прийнятним у контексті пропонованого дослідження.

Також спираючись на дослідження фахівців світового рівня (про що свідчить джерельна база роботи), у статті визначено функції тьютора в умовах інклюзивної освіти у сучасних загальноосвітніх закладах з метою забезпечення соціалізації дитини з особливими потребами.

Біографії авторів

Вікторія Чорна

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри початкової освіти, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, вул. Гетьманська, 20, Мелітополь, 72312, Україна (сhernajaviki@gmail.com)

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0007-470

Ірина Яковенко

кандидат педагогічних наук, асистент кафедри соціальної роботи, соціальної педагогіки та дошкільної освіти, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, вул. Гетьманська, 20, Мелітополь, 72312, Україна (irinka.yakovenko@ukr.net)

ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6117-9356

Посилання

Demianenko, N. (2016, April 12–13). Tiutorstvo u vushii shkoli [The tutoring in high school]. Osvita – Education, 13–14, 6–8 [in Ukrainian].

Los, O.V. (2015). Kompetentsii tiutora u systemi dystantsiinoi osvity [Competences of the tutor in the system of distance education]. Naukovi zapysky Natsionalnoho universytetu «Ostrozka akademiia» – The scientific notes of the National University «Ostrogh Academy», 54, 47–49 [in Ukrainian].

Lorman, T., Deppler, D., & Kharvi, D. (2010). Inkliuzyvna osvita. Pidtrymka rozmaittia u klasi [Inclusive education. Support for diversity in the classroom] (pp. 3–4). Kyiv: SPD-FO [in Ukrainian].

Allen, V.I. (1976). Children as Teachers. Oxford: Open University Press [in English].

Davies, S. (2004). School сhoice by default? Understanding the growing demand for private tutoring in Canada. American Journal of Education, 110 (3), 262–269 [in English].

Forster, F., Hounsell, D., & Thompson, S. (1995). Tutoring and demonstrating: a handbook (pp. 3–9). Centre for teaching, learning and assessment. University of Edinburgh [in English].

Wehmeier, S. (Ed.). (1994). Oxford wordpower dictionary: 30000 words. Oxford: Oxford University Press [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-21

Номер

Розділ

Статті